Leszögezem

Mielőtt még valaki nagyon belemélyedne, hogy ilyen vagyok. Ez a legváltozóbb korszakom, a gondolataim közel percenként változnak. Nem mindent gondolok már úgy, ahogy mondjuk az elmúlt két évben leírtam. De nem szedem le azokat az írásokat, mert ettől függetlenül szeretem őket. Jó látni, hogy mikor hol tartottam.

2010. november 22., hétfő

tánc a hóban

Nagyon jó élményben volt részem, mivel úgyse olvas senki, leírom, magamnak, hogy meglegyen..

Találkoztam valakivel. Nagyon hasonlóak vagyunk, és mindig meglepődünk, ha találunk valami közös dolgot.
Tegnap álltunk a sziklán, és hallgattuk a Tánc  a hóban című számot (Ghymes). Egymás előtt állva, azután egymást ölelve. Azt akartam, hogy ez a pillanat örökké tartson, csodálatos élmény volt :-)

De nem tudom lesz-e még ilyen, lesz-e még ilyen fantasztikus élményben részem.. Leírhatatlan volt...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése